miercuri, 23 septembrie 2015

Clientii Vodafone cu abonamente Red personalizate nu au acces la HBO GO

In urma cu citeva zile am acceptat propunerea companiei Vodafone de a prelungi contractul cu ei. Mi-au facut o oferta personalizata - convorbiri nelimitate in orice retea, net, sms-uri si acces la HBO GO.

Am intrat pe website-ul HBO si am incercat sa-mi fac cont. Din pacate nu am reusit. Setarile automate a site-ului nu recunosc numerele de telefon care au abonamente personalizate. Cei de la HBO m-au sunat si mi-au explicat ca este o problema tehnica care trebuie rezolvata de Vodafone si ei.  Mi-au sugerat sa contactez compania Vodafone pentru a cere lamuriri.

Am vb de citeva ori cu cei de la Vodafone. Ei imi spun ca am abonament Red personalizat si am dreptul la HBO GO. Imi confirma ca este o pb tehnica, dar nu fac nimic.

"Clienţii care încheie sau reînnoiesc unul dintre abonamentele RED vor beneficia de  HBO GO timp de 24 de luni, fără cost suplimentar" (sursa: Vodafone)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu