marți, 24 noiembrie 2015

Am colaborat cu Cartoon Network

Si in acest an am colaborat cu Cartoon Network.

Ma bucur ca am avut onoarea sa particip la sustinerea proiectului "Atelierele imaginatiei". Eu si ilustratoarea Diana Necşulescu am prezentat workshop-uri de creatie in scolile din Capitala, cu avizul Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti. Am vorbit despre cum se realizeaza storyboard-ul si care sunt etapele productiei de animatie. Sub indrumarea Dianei, elevii participanti la workshop-ul Atelierele imaginatiei, au desenat personaje si benzi desenate. Mai multe detalii aici.

Anul trecut am sustinut workshop-ul “Cum se fac desenele animate” in scolile din Capitala in cadrul unui proiect educational realizat de Cartoon Network Romania si animationmagazine.eu, cu avizul Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti.

2 comentarii: