joi, 6 ianuarie 2011

VIDEO Adrian Sobaru, in lacrimi la Antena 3: Ma doare pentru ca am inceput sa devenim niste numere

"Ma doare de cand am vazut ca nu mai exista speranta pentru copii, nu se mai vede luminita. Lumea trebuie sa inteleaga ca nu trebuie sa faca gesturi ca al meu. Eu tremuram, nici nu mai stiu ce am facut. Am vrut sa fac un gest prin care sa atrag atentia", a declarat Adrian Sobaru, joi seara la Sinteza Zilei, la Antena 3.

Acesta a declarat ca si-a dorit mult timp sa poata exprima ceva, insa gestul suprem l-a facut in momentul in care romanii au ajuns sa fie niste numere.

"Am facut asta cand am ajuns sa fim niste numere, 100.000, 200.000 care trebuie sa plece. In cazul meu, a ma da afara inseamna a pune o familie de 6 persoane in imposibilitatea de a mai trai. Eu supravietuiam. Nu am facut gestul pentru mine. Nu am facut pentru ca mi-a taiat ajutorul de handicap la copii, am facut-o ca sa existe luminita, sa se traiasca intr-o tara morala. Acum, la noi, hotia si minciuna sunt o virtute, iar moralitatea este bine sa n-o mai ai", a continuat el.



Adrian Sobaru are 42 de ani, este nascut in 16 august 1968 si lucreaza ca electrician la postul national de televiziune. Angajatul TVR s-a aruncat de la unul din balcoanele salii de plen a Parlamentului la sfarsitul anului trecut (23 decembrie), in timp ce era dezbatuta motiunea de cenzura.

In timpul interventiei premierului, Adrian Sobaru avea in mana o bila portocalie cu numarul 13 si a strigat de la balcon "Boc, ati luat drepturile copiilor", apoi s-a aruncat, in cadere strigand "Libertate". El a purtat un tricou pe care scria "Ne-ati ciuruit/ Ne-ati ucis viitorul copiilor nostri/ Libertate".

5 comentarii:

  1. CE SE MAI POATE SPUNE...PESTE MULT SAU MAI PUTIN TIMP... SE V-A POVESTI ACEASTA FRUMOASA LEGENDA A UNUI SPIRIT CURAT CARE NE-A DAT O LECTIE DE VERTICALITATE...DECI...MAI SUNT ROMANI IN ACEASTA TARA URGISITA,BLESTEMATA,PARCA UITATA DE DUMNEZEU!MA INCLIN CU PIOSENIE SI RESPECT IN FATA "OMULUI FRUMOS"...DUMNEZEU SA NE LUMINEZE IN CREDINTA!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimic nu este mai dureros decat sa citesti neputinta unui om in privirea sa ... "Moartea unui om este o tragedie ... Moartea a mii de oameni este doar o statistica " Iosif Stalin.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://ebobita.wblog.ro/?p=1447

    RăspundețiȘtergere
  4. E un om extraordinar. Multumim , desi nu mai meritam suntem / ne-am facut niste lasi. gestul e asemanator cu al chinezului din piata Tien-A- Men. care statea in fata tancului.
    Cat timp mai traiesc asem,enea oameni nu e totul pierdut si va spune un vesnic luptator pentru libertate si o viata mai buna , ranit in revolutie cu 3 greve ale foamei si nenumarate proteste .( frate , domnule Sobaru m-ai luat:) esti cel mai tare, ma oftic ca nu mi-a dat prin cap si mie asa ceva )
    Multumim si RESPECT! NUMAI BINE UN AN MAI BUN PENTRU NOI SI PENTRU TARA NOASTRA.Radu Sorin

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca este timpul sa ne unim. Nu pot sa cred ca toti romanii sunt "autisti".

    RăspundețiȘtergere