vineri, 3 septembrie 2010

Solicit sponsorizare pentru animationmagazine.eu

Redactia animationmagazine.eu are nevoie de sponsorizare pentru dezvoltarea proiectului. Avem nevoie de finantare pentru realizarea site-ului, inclusiv pentru identitatea vizuala.

www.animationmagazine.eu este un proiect beta care se adreseaza comunitatii animatorilor, scenaristilor si regizorilor din industria filmului de animatie. De asemenea, proiectul se adreseaza celor pasionati de filmele de animatie - a saptea arta bis.

www.animationmagazine.eu este singura publicatie electronica care ofera imformatii despre animatia romaneasca contemporana.

Noul site va avea rol de informare, promovare si persuadare. La indeplinirea acestor deziderate vor concura conceptul creativ, design-ul grafic atractiv, interfata intuitiva, arhitectura simpla, imaginile sugestive si continutul clar si concis. Target-ul noului site: europenii pasionati de a saptea arta bis. Contentul va fi in limba engleza si romana.



Stirile animationmagazine.eu au fost preluate de ziare, site-uri si bloguri: Libertatea (libertatea.ro/stire/un-roman-este-expert-in-modelarea-eroilor-din-plastilina si libertatea.ro/stire/un-roman-face-de-28-de-ani-desene-animate-in-spania), CanCan, Adevarul, HotNews, etc.

Publika TV a citat animationmagazine.eu in buletinele lor de stiri.



Renumitul site de animatie - Animation World Network a preluat o stire de la noi, mentionand sursa animationmagazine.eu. De asemenea, un blog de animatie din Spania citeaza animationmagazine.eu - blog.animaholic.org/2010/09/moldavia-realizara-su-primer.



Daniel Todoran-Rares, editor animationmagazine.eu

Am acordat un interviu televiziunii TVRM pentru emisiunea Cinepanorama (realizata de Eugen Atanasiu, critic de film). Am vorbit despre www.animationmagazine.eu si animatia romaneasca contemporana.






In luna octombrie organizez o dezbatere despre filmul romanesc de animatie la Anim'est 2010. De asemenea, sustin o prezentare despre animatia romaneasca contemporana la festivalul de animatie Metrion si la facultatea de sociologie din Oradea.

Am o experienta de peste 10 ani in mass-media (Tineretul Liber, Fun Radio Bucuresti, Cotidianul, Radio Contact, etc.). In perioada 2003-2009 am fost consilier de presa la agentia de webdesign OpenLink Networks si project manager la iSense Media, Senior Software/ Senior Interactive si Active Soft. Am studiat regie film, dar nu am finalizat. Sunt licentiat al Facultatii de Sociologie - Universitatea "Spiru Haret".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu