joi, 3 iunie 2010

Topul prajiturilor

In 1992 am realizat un top al prajiturilor pentru cotidianul Tineretul Liber. M-am plimbat prin laboratoarele cofetariilor din Capitala, cu scopul realizarii unui reportaj inedit si... dulce.

Periplul meu a avut ca scop obtinerea de date inedite :) privind un top al celor mai cautate prajituri.

"Negresa" batuta de "Diplomat"

locul 1 - savarina (cea mai ieftina prajitura - 72 lei/ buc.)
locul 2 - rulada DIPLOMAT (cea mai scumpa prajitura - 1750 lei/ buc.)
locul 3 - eclerul (cel mai ieftin - 63 lei/ buc.)
locul 4 - negresele (cele mai scumpe - 107 lei/ buc.)
locul 5 - charlota (cea mai ieftina - 90 lei/ buc.)...

Din acest clasament puteti constata ca in perioada respectiva, Diplomatul a batut, intr-adevar Negresele :)

Am mincat multe prajituri pentru acest top. Stati linistiti, nu am facut diabet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu