sâmbătă, 3 septembrie 2011

Cronica de film: Miezul noptii in Paris/ Midnight in Paris

Trebuie sa mergeti la cinema pt a vedea cel mai nou film regizat de Woody Allen, Miezul noptii in Paris/ Midnight in Paris.

Miezul noptii in Pariseste este o comedie romantica al carei decor este Parisul, in care o familie care merge acolo pentru afaceri si doi tineri logoditi care urmeaza sa se casatoreasca in toamna traiesc o experienta care le va schimba viata pentru totdeauna. E despre un tinar indragostit de Paris si despre iluzia generala ca, daca ne schimbam viata, schimbarea va fi cu siguranta in bine. Distributia ii include pe Owen Wilson, Rachel McAdams, Marion Cotillard, Kathy Bates si Carla Bruni.

Iulia Blaga are dreptate cind spune ca "cel mai recent film al lui Woody Allen (al 41-lea) nu e doar o declaratie de dragoste pentru Orasul Luminilor, ci mai ales o declaratie de dragoste pentru arta cinematografului si pentru capacitatea sa extraordinara de a construi lumi paralele. Interpretarile remarcabile sunt baza acestei comedii despre evadarea in fictiune si despre relatia pe care fiecare epoca o are cu trecutul"

Personajul principal din film, Gil, descopera un loc retras prin care patrunde in Parisul anilor ’20, in care se imprieteneste cu Scott si Zelda Fitzgerald, Ernest Hemingway, Gertrude Stein, TS Eliot, Picasso si Dali, Bunuel. Astfel, regizorul a reusit sa imbine cele doua planuri din film: realitatea si fictiunea, cu parfum de epoca, fara a crea senzatia unor cadre de film SF, gen Zona Crepusculara.

Imi place f mult acest film :) Este o poveste frumoasa. Sper sa va placa si voua.

Si acum concursul Miezul noptii in Paris/ Midnight in Paris. Cine a regizat filmul Miezul noptii in Paris/ Midnight in Paris?

Distribuitorul Ro Image ofera 3 invitatii duble la filmul Miezul noptii in Paris/ Midnight in Paris - la Hollywood Multiplex, valabile pana in data de 15 septembrie 2011. Astept mesajele voastre in subsolul aceste postari.

Update: Cistigatorii concursului sunt: Ion Daniel, Lucian R si Ortansa.